пʼятницю, 6 грудня 2019 р.

Відзначення Дня Збройних Сил України


          Шостого грудня Україна відзначає День Збройних сил. І саме з цієї нагоди сьогодні в ліцеї було проведено навчально-патріотичний захід. Стіннівки навчальних груп стали окрасою актової зали, яку наповнили ліцеїсти та працівники. Спочатку всіх привітав викладач предмету Захист Вітчизни Кавуля Т.Л. На заході говорили про ЗСУ, їх значення для нашої держави, особливо в цей нелегкий час, коли на Сході України йдуть бойові дії. Хвилиною мовчання пом’янули всіх, хто загинув виборюючи нашу свободу. Подивились вітання президента з нагоди цього дня. Розглянули питання «Україна – НАТО у рамках програми «Партнерство заради миру та безпеки». Зупинились на проекті істориків Запорізького національного університету «Усна історія російсько-української війни». Цікаві, тематичні відео доповнювали розповідь ведучих. Завершився захід поезією «Привіт, Солдате»
Привіт, Солдате! Ти мене не знаєш,
Я просто дівчина, живу собі як всі,
В моєму місті тихо, не стріляють.
Але війна торкнулася душі!
Чому пишу тобі? Бо серце просить,
Бо я так звикла і вірші, що на душі,
Я викладаю на листі!
В моїй країні сльози, біль і розпач,
І так нестримно пишуться листи.
Ти зараз там на сході України,
Душею б’єшся на передовій,
Там дуже страшно,постріли лунають,
Та не здаєшся ти, ідеш вперед!
Ідеш у бій і остраху не маєш!
Ти борешся за волю України,
За незалежність та її життя,
І за майбутнє кожної людини,
а серед них живу і я!
Ти тільки повернись благаю, чуєш,
Ти не лети далеко в небеса,
Бо тут на цій землі тебе чекають
Батьки, родина... Вся сім`я.
І вся країна молиться за тебе,
Щоб швидше повертався ти живий,
І я також щодня молюся небу,
Аби в моїй країні настав мир...
Я сподіваюсь ці рядки почуєш,
А може прочитаєш у листі,
Я дякую тобі за те, що захищаєш,
Мою країну... Дякую тобі!..










Немає коментарів:

Дописати коментар