понеділок, 12 лютого 2024 р.

Гра-квест: Мандрівка «Комп’ютер. Автоматизація. Людина»

             12 лютого 2024 року, в рамках фахового тижня операторів комп’ютерного набору та електромеханіків з ремонту та обслуговування лічильно-обчислювальних машин, викладач загальнопрофесійної підготовки Попова Світлана провела урок у формі гри-квесту  із здобувачами освіти навчальної групи № 11.

Гра-квест: Мандрівка  «Комп’ютер. Автоматизація. Людина» включала різнопланові завдання для розвитку навчально-пізнавальної активності учнівської молоді.  Змагалися дві команди. Гру оцінювало компетентне журі. Учні відгадували загадки, ребуси поступово рухаючись від однієї зупинки до іншої: 1. «Комп’ютер – універсальний пристрій для роботи з інформацією», 2. «Вінчестер – сховище інформації», 3. «Автоматизація – тренд майбутнього», 4. «Роботизація – вікно в майбутнє», 5. «Людина і комп’ютер».

Була продемонстрована цікава форма роботи, що сприяло формуванню інформаційної культури, логічного мислення, колективної творчої активності,  формуванню в здобувачів освіти уміння працювати в команді.

По завершенню гри зробили висновок: Сучасний персональний комп'ютер – це універсальний пристрій, який може виконувати практично будь-які дії з обробки інформації, однак для цього потрібна чітка, докладна інструкція – програма, яка й показує, як саме слід обробляти інформацію. Сам по собі комп'ютер не володіє жодними знанням у жодній галузі свого використання – всі ці знання зосереджені у програмах, які виконуються на комп'ютері. А програму для машини має написати ЛЮДИНА!

















Немає коментарів:

Дописати коментар