вівторок, 19 лютого 2019 р.

Урок-подорож в країну "Паралельних прямих і площин"


      Тиждень природничо-математичних дисциплін триває. Естафету прийняла математика. Математика – це  наука, що розвиває загальне мислення і робить кругозір знань набагато ширше, змушує думати, мислити. Ця наука необхідна для фундаментальних методів розвитку, вона застосовується в багатьох дисциплінах, таких як фізика, хімія, біологія. Математика – це фундамент, основа усього, це самий початок. Математика – це один із напрямів пошуку істини.
         Сьогодні, 19 лютого 2019 року, з метою активізації діяльності учнів, розвитку швидкості, кмітливості, наполегливості, уміння працювати в команді викладач Федірчик Л.Я. провела відкритий урок з геометрії в групі № 17, яка навчається за професією «Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів; водій категорії «В» і «С». Тема уроку: «Узагальнення і систематизація набутих компетентностей».
       Епіграфами уроку було обрано вислови Рене Декарта «Треба більше роздумувати, ніж заучувати» та Михайла Ломоносова «Геометрія – правителька всіх розумових пошуків». Урок Любов Ярославівна побудувала у формі подорожі в країну «Паралельних прямих і площин». Учні об’єднались у дві команди «Циліндри» та «Гайкокрути», які працювали за певним маршрутом. Маршрут складався із зупинок «Інформаційна» (Шифрувальник тверджень), «Ерудитів» (розгадати ребуси, анаграми), «Професіоналів» (розв’язати задачі за готовими малюнками). Урок викликав позитивні емоції та дух змагання. З невеликою різницею перемогла команда «Гайкокрути».










Немає коментарів:

Дописати коментар