середа, 29 листопада 2023 р.

Чергове засідання методичної комісії загальноосвітніх дисциплін

         29 листопада 2023 року в ліцеї відбулось чергове засідання методичної комісії загальноосвітніх дисциплін. Тема засідання: «Формування української національної ідентичності як основа гармонійного розвитку особистості молодої людини». Викладач історії Боднар Н. М. виступила із доповіддю «Формування української національної ідентичності як основа гармонійного розвитку особистості молодої людини». Голова комісії Борошенко Е. Я. пригадала присутнім заходи проведенні в межах даної тематики протягом листопада місяця. Зокрема: урок-конференція до річниці вигнання нацистських окупантів з України (викладач Боднар Н. М.); інформаційна хвилинка «Мова моєї країни» для першокурсників групи № 16 (викладач Борошенко Е. Я.); випуск літературного вісника з нагоди 110 річниці з дня народження Альбера Камю – французького письменника і мислителя (викладач Танас Н.І.); урок української мови «О ти, найкраща жінко, прекрасна Ольго!..» (викладач Борошенко Е. Я., екскурсовод Чернівецького обласного художнього музею Курущак Л. М.); відвідини виставки "За красою" присвяченої Ользі Кобилянській в обласному художньому музеї (викладач Борошенко Е. Я.); День подяки (викладач Бучацька Л. І.). Члени комісії обмінялись думками щодо проведених заходів.






Немає коментарів:

Дописати коментар