четвер, 15 червня 2023 р.

Нема нічого сильнішого, ніж ідея, час якої настав

            В педагогічних колективах об’єднавчою силою для спільної роботи є робота над єдиною методичною проблемою навчального закладу. Саме від злагодженої роботи усього педагогічного колективу залежить ефективність і результативність освітнього процесу.

      «Нема нічого сильнішого, ніж ідея, час якої настав». Віктор Гюго.

   Такою ідеєю для нашого колективу протягом шести років була методична проблема «Формування інформаційної компетентності педагогів в умовах освітнього простору».

     Цьогоріч ми підбиваємо підсумки роботи над даною проблемою, адже знаходимось на узагальнюючому етапі. І сьогодні, 15 червня 2023 року, в рамках заходів узагальнення результатів роботи над методичною проблемою, у ліцеї відбувся методичний подіум «Методична проблема закладу освіти – об’єднавча сила в педагогічних колективах». Розпочала захід методист ліцею Світлана Попова. Вона пригадала яку мету та завдання ставив перед собою колектив щодо реалізації методичної проблеми. Зупинилась на колективних заходах, відзначила спільні напрацювання, які були проведені впродовж періоду роботи над даною проблемою. Світлана Михайлівна провела аналіз анкетування, яке було проведено з метою узагальнення результатів роботи педагогічного колективу над методичною проблемою.

        На заході були представлені презентації кращих практик роботи щодо реалізації методичної проблеми:

Ø  «Роль інформаційних технологій в освітньому процесі та в нашому житті» –  Людмила Бучацька. Людмила Іллівна відзначила, що у наш час без інформаційних технологій не обійтись та презентувала використання цих технологій у роботі викладача іноземної мови.

Ø  «Вік живи вік учись»   Еріка Борошенко. Еріка Ярославівна, презентувала практику своєї роботи щодо впровадження інформаційних технологій під час викладання української мови та літератури.

Ø  «Педагог – урок – інформаційні технології – результат» – Руслан Калетник. Руслан Вікторович відзначив, які переваги надають інформаційні технології при підготовці до уроків та їх проведенні. Поділився власними напрацюваннями щодо використання цих технологій.

Ø  «Інформаційні технології у роботі майстра  виробничого навчання» –  Григорій Герасим’юк. Григорій Архипович відзначив, що ефективність будь-якого виду навчання, і в першу чергу виробничого, залежить від ряду складових: технічної бази, ефективності розроблених методичних матеріалів, технологій навчання. І, що використання   інформаційних технологій у виробничому навчанні має свою раціональність і практичну цінність.

Ø  «Інформаційні технології та фізичне виховання» – Антоніна Грищук. Антоніна Семенівна поділилась досвідом застосування інформаційних технологій, зокрема створення відео контенту у роботі викладача фізичного виховання.

Ø  «Технічні засоби навчання і урок професійно-теоретичної підготовки» – Іван Якубович. Іван Орестович відзначив, що комп’ютерна техніка є засобом і способом підвищення ефективності інтелектуальної людської діяльності.

Ø  «Інформаційні технології та їх можливості» – Анатолій Попов. Анатолій Федорович поділився досвідом застосування інформаційних технологій у видавничій діяльності та презентував блог методичної комісії електротехнічного напрямку та металообробки.

                Захід видався насиченим та інформативним. Підсумки підведено. Висновок один: лише у злагодженій роботі всього педагогічного колективу можна досягти гарних результатів у роботі.










Немає коментарів:

Дописати коментар