середу, 2 червня 2021 р.

Василь Стефаник. Життя і творчість

           Леся Українка назвала Василя Стефаника яскравим, оригінальним талантом, ним захоплювалася Ольга Кобилянська, Михайло Коцюбинський; творчість Василя Стефаника високо поціновували ще за його життя в Європі. Письменника вважають одним із найславетніших новелістів світу.

Народився Василь Стефаник 14 травня 1871 року в селі Русові на Станіславщині (нині Івано-Франківська область). Цьогоріч ми вшановуємо 150 річницю від дня народження видатного українського письменника.

Сьогодні, 2 червня 2021 року, викладач української мови та літератури Борошенко Е. Я. із здобувачами освіти групи № 16 провела урок «Василь Стефаник. Знайомство здалеку і зблизька…».

Урок був проведений за такими розділами:

o   Любов до українського – родом із дитинства;

o   Просвітник та борець за права селян;

o   Звички, побут та родина Стефаника;

o   Думки сучасників та критиків про Василя Стефаника.

На завершення уроку здобувачі освіти прокоментували слова Василя Стефаника з його промови на своєму ювілеї «Кажуть, що я песиміст. Але це не правда. Я оптиміст. Я представив ваше темне життя і представив ваш настрій. І все те страшне, що є в ньому, що так болить мене, писав я, горіючи, і кров зі сльозами мішалася. Але коли я найшов у ваших душах такі слова, що можуть гриміти, як грім, і світити, як зорі, то це оптимізм».







Немає коментарів:

Дописати коментар