четвер, 23 лютого 2017 р.

Їсти для того, щоб жити чи жити для того, щоб їсти?

       В рамках тижня природничо-математичних дисциплін 23 лютого 2017 року викладач хімії Козак С.М. провела відкритий урок у групі № 27. Тема уроку «Органічні сполуки і здоров’я людини. Харчові добавки, Е-числа».

         Епіграфом уроку Сільва Миколаївна обрала вислів «Їсти для того, щоб жити чи жити для того, щоб їсти?». На уроці формувались життєві компетентності: поняття про здоров’я людини, харчові добавки, генномодифіковані продукти, штрихкод. Викладач розвивала вміння читати і аналізувати інформацію на етикетці товару, вміння самостійно приймати рішення у виборі товару, навички здорового способу життя, поняття про екологію здоров’я. 
     На занятті виховувалось свідоме ставлення до свого здоров’я, свідоме розуміння зв’язку між екологією природи і здоров’ям людини, патріотичне ставлення до українського виробника. За допомогою консультацій експерта учні познайомились із правилами споживача. Викладач висловила сподівання, що учні, незважаючи на високий ритм і складність життя, будуть приділяти збереженню свого здоров’я достатньо уваги і не будуть ризикувати здоров’ям, вживаючи шкідливі продукти.







Немає коментарів:

Дописати коментар