середа, 18 травня 2022 р.

Видавнича діяльність – форма самоосвіти педагогічних працівників

             Видавнича діяльність педагога посідає особливе місце в системі формування професійної компетентності. Виконуючи професійні функції, педагог аналізує, синтезує відповідно продукує новітню наукову інформацію. Адже стаття або тези, реферат чи методичні рекомендації, посібник чи підручник є інформаційним джерелом. Саме через ці та інші види неперіодичних і періодичних видань педагогічний працівник зарекомендовує себе як фахівець, компетентноспроможний на ринку праці.

            У поточному номері № 19 (2021) ВІСНИКА НАЦІОНАЛЬНОГО АВІАЦІЙНОГО УНІВЕРСИТЕТУ, що опублікований 17.02.2022 розміщена стаття «ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ СВІДОМОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ЗАКЛАДІВ ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ» співавтором якої є наша колега, практичний психолог ліцею Семенчук Надія Василівна.

            Ознайомитись із статтею можна за посиланням

https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/16322



Немає коментарів:

Дописати коментар