Видавнича діяльність педагога посідає особливе місце в системі формування професійної компетентності. Виконуючи професійні функції, педагог аналізує, синтезує відповідно продукує новітню наукову інформацію. Адже стаття або тези, реферат чи методичні рекомендації, посібник чи підручник є інформаційним джерелом. Саме через ці та інші види неперіодичних і періодичних видань педагогічний працівник зарекомендовує себе як фахівець, компетентноспроможний на ринку праці.
У
поточному номері № 19 (2021) ВІСНИКА НАЦІОНАЛЬНОГО АВІАЦІЙНОГО УНІВЕРСИТЕТУ, що
опублікований 17.02.2022 розміщена стаття «ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД
ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ СВІДОМОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ЗАКЛАДІВ ПРОФЕСІЙНОЇ
(ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ» співавтором якої є наша колега, практичний
психолог ліцею Семенчук Надія Василівна.
Ознайомитись
із статтею можна за посиланням
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/16322
Немає коментарів:
Дописати коментар