пʼятниця, 18 лютого 2022 р.

Інноваційний і традиційний підходи у викладанні гуманітарних дисциплін

           Педагогічна інноватика зумовлена змінами в характері освіти, значимістю освіти для особистості, орієнтація її на активне засвоєння здобувачам освіти способів пізнавальної діяльності.

Інноваційні підходи до викладання предметів гуманітарного циклу пробуджують інтерес здобувачів освіти, змушують нестандартно мислити, адекватно сприймати оновлений світ і себе в ньому, сприяють виробленню в учнів наукових і естетичних суджень, допомагають влаштовувати власне життя за гуманістичними законами.

Традиційні та інноваційні підходи характерні для предметів гуманітарних та суспільних дисциплін.

18 лютого 2022 року відбулося засідання методичної комісії гуманітарного циклу та суспільних дисциплін. Тема засідання: «Інноваційний і традиційний підходи у викладанні лінгвістичних та суспільних дисциплін». Члени методичної комісії обмінялися думками щодо інтерактивної методики навчання й викладання та використання технічних засобів під час навчального процесу.

Доречним прикладом використання даних методик став урок англійської мови проведений викладачем Бучацькою Л. І. у групі № 11 на тему: «Computers in people`s life». На уроці викладач практикувала здобувачів освіти у вживанні лексичних одиниць в усному та писемному мовленні, грамотній побудові речень. Людмила Іллівна вдосконалювала вміння здобувачів освіти застосовувати здобуті теоретичні знання на практиці, здійснювала міжпредметні зв’язки актуальні для групи, так як учні навчаються за професією «Оператор комп’ютерного набору; електромеханік з ремонту та обслуговування ЛОМ».

Голова методичної комісії Борошенко Е. Я. у своєму виступі підсумувала, що інноваційна діяльність ставить підвищенні вимоги до знання викладачем предмету, до його особистісних якостей.











Немає коментарів:

Дописати коментар