В умовах сучасного суспільства інформаційно-комунікаційна компетентність педагога, його здатність розв’язувати професійні завдання із застосуванням ІКТ визначає рівень освіченості та стає важливою складовою його професіоналізму. ІКТ-компетентність заслуговує на особливу увагу тому, що саме вона дає можливість особистості бути сучасною, активно діяти в інформаційному середовищі, використовувати найновітніші досягнення в своїй професійній діяльності.
ІКТ-компетентність педагога
формується поступово. А результатом поступової роботи з удосконалення
ІКТ-компетенцій є постійне, доречне використання педагогом
інформаційно-комунікаційних технологій у своїй професійній діяльності. Це
говорить про те, що він набув статусу ІКТ-активного педагога і став членом
єдиного освітнього інформаційного середовища.
З
метою більш глибшого розуміння понять ІКТ-компетентності, ІКТ-активності
педагогів, обміну досвідом, 11 січня 2022 року в ліцеї відбувся семінар з
елементами тренінгу на тему «ІКТ-компетентність – ІКТ-активність педагогів»,
організований методистом Поповою С.М. Під час заходу розглянулись такі питання:
«Рівні формування ІКТ-компетентності» (методист Попова С.М.); «Моя ІКТ-скринька»
(викладач математики і інформатики Федірчик Л. Я.); «Відеоконтент в роботі
педагога» (викладач фізичного виховання Грищук А. С.). Присутні на заході
викладачі та майстри виробничого навчання активно долучились до обговорення
даних питань.
Методистом було запропоновано вправу:
«Надай допомогу» (забезпечення вільного спілкування та створення позитивного
настрою). Любов Ярославівна запропонувала присутнім пройти опитування за
допомогою онлайн-сервісу створення та проведення миттєвих опитувань Mentimeter і
дати відповідь на запитання «Ви ІКТ-активний педагог?», результатом якого була
хмара слів. Антоніна Семенівна запропонувала виконати електронну гімнастику для
очей.
Педагог
нині мусить бути сучасним, тобто йти в ногу з часом!
Немає коментарів:
Дописати коментар