середу, 22 грудня 2021 р.

Маркетингові технології в закладі освіти

          22 грудня 2021 року в ліцеї відбулось чергове засідання Школи професійної майстерності викладачів. В рамках засідання, практичний психолог закладу Семенчук Н. В. провела тренінг «Маркетингові технології в закладі освіти». Під час міні-лекції Надія Василівна зупинилась на визначенні поняття «маркетинг», основних маркетингових технологіях, функціях маркетингу в сфері освіти, завданнях, які стоять перед закладом освіти, щодо запровадження даних технологій. Під час практичної частини тренінгу учасники, об’єднавшись у пари, розробляли стратегію розвитку закладу освіти.

            Дійшли висновку, що використання маркетингових технологій у комплексі та маркетингова стратегія дозволить закладу освіти зайняти достойне місце у сфері освітньої діяльності. Професійно-технічний навчальний заклад успішно функціонує, поки його освітні товари і послуги відповідають вимогам маркетингового середовища. Маркетингове середовище містить як можливості, так і загрози для діяльності ПТНЗ, тому необхідно постійно стежити за змінами і адаптуватися до них. Важливим чинником підвищення конкурентоспроможності ПТНЗ є використання маркетингового підходу до вивчення кон’юнктури на ринку праці й ринку освітніх послуг. Тільки спираючись на результати вивчення ситуації на ринку праці, попиту і пропозицій, що там існують, можна створити «освітній продукт», що відповідав би вимогам споживача.










Немає коментарів:

Дописати коментар