22 грудня 2021 року в ліцеї відбулось чергове засідання Школи професійної майстерності викладачів. В рамках засідання, практичний психолог закладу Семенчук Н. В. провела тренінг «Маркетингові технології в закладі освіти». Під час міні-лекції Надія Василівна зупинилась на визначенні поняття «маркетинг», основних маркетингових технологіях, функціях маркетингу в сфері освіти, завданнях, які стоять перед закладом освіти, щодо запровадження даних технологій. Під час практичної частини тренінгу учасники, об’єднавшись у пари, розробляли стратегію розвитку закладу освіти.
Дійшли висновку, що використання
маркетингових технологій у комплексі та маркетингова стратегія дозволить
закладу освіти зайняти достойне місце у сфері освітньої діяльності. Професійно-технічний
навчальний заклад успішно функціонує, поки його освітні товари і послуги
відповідають вимогам маркетингового середовища. Маркетингове середовище містить
як можливості, так і загрози для діяльності ПТНЗ, тому необхідно постійно
стежити за змінами і адаптуватися до них. Важливим чинником підвищення
конкурентоспроможності ПТНЗ є використання маркетингового підходу до вивчення
кон’юнктури на ринку праці й ринку освітніх послуг. Тільки спираючись на
результати вивчення ситуації на ринку праці, попиту і пропозицій, що там
існують, можна створити «освітній продукт», що відповідав би вимогам споживача.
Немає коментарів:
Дописати коментар