Основною
вимогою сьогодення всіх працівників професійно-технічної освіти є підвищення
якості підготовки майбутніх робочих кадрів. Виконання цього завдання в значній мірі залежить від майстра виробничого
навчання – основного вчителя професії і вихователя робітничих кадрів нової генерації,
які володіють професійною компетентністю, необхідними професійними та
особистісними якостями, є професійно мобільними, здатними до постійного
самовдосконалення. Майстер виробничого навчання, як педагогічний працівник,
повинен проявляти педагогічну майстерність на високому рівні. Однією з форм
розвитку професійної майстерності є Школа педагогічної майстерності майстрів
виробничого навчання.
19 вересня 2019 року в ліцеї
відбулось перше у цьому навчальному році засідання Школи педагогічної
майстерності майстрів виробничого навчання, яке провів заступник директора з
НВР Калетник Р.В. На засіданні обговорили стратегію, принципи, напрямки, цілі
роботи Школи. Присутні активно долучились до обговорення питання ролі майстра
виробничого навчання в житті ліцею. Методист ліцею Попова С.М. зупинилась на
питанні планування роботи майстра виробничого навчання над індивідуальною
методичною проблемою.
Немає коментарів:
Дописати коментар