середа, 29 травня 2024 р.

Відкритий урок виробничого навчання

  Відео уроку

Сьогодні змінюється мета та зміст освіти, з’являються нові технології, методи, форми та засоби навчання, але основною формою професійно -теоретичної та професійно-практичної підготовки в ПТНЗ залишається урок. Саме урок – це місце, де відбуваються самі процеси навчання, виховання і розвитку особистості. Велика роль в організації навчально-виробничого процесу відводиться майстру виробничого навчання, адже якість підготовки висококваліфікованих фахівців залежить від його професійного рівня.

29 травня 2024 року, професіонал своєї справи, досвідчений майстер виробничого навчання Григорій Герасим’юк провів відкритий урок виробничого навчання в групі № 2. Професія «Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів; водій категорії «В» і «С», РН 6, ПК 1, тема уроку «Ремонт двигуна: КШМ, заміна поршневої групи». Під час заняття здобувачі освіти вчились практичним навикам ремонту КШМ двигуна, проводити контроль технічного стану деталей, регулюванню, підгонці та припасовці. Після проведеного вступного інструктажу, повторення правил з охорони праці, здобувачі освіти приступили до виконання вправ і трудових прийомів розбирання, ремонту, складання механізмів двигуна.

Урок виробничого навчання – це співпраця здобувачів освіти  з майстром виробничого навчання. Роль майстра виробничого навчання на уроці є особливою – на уроках він показує виробничі прийоми, які формують в них точні й конкретні способи виконання трудових дій, учні відпрацьовують трудові прийоми, характерні їх поєднання, оволодівають сучасними способами виконання робіт, засвоюючи професійні знання та вміння під час виконання виробничих завдань. Під впливом майстра виробничого навчання в учнів виробляється професійна самостійність, розвиток творчого мислення. Саме таку співпрацю майстра виробничого навчання і здобувачів освіти побачили присутні колеги під час уроку.






Немає коментарів:

Дописати коментар