середа, 16 січня 2019 р.

Продуктивне навчання як основа стратегії розвитку інноваційної особистості


Вступаючи у доросле життя, молоді люди стикаються з великою кількістю проблем. Зовсім непросто підростаючому поколінню входити в нові життєві умови. Знання стають найважливішим знаряддям ХХІ століття. Ситуація, що склалася на ринку праці, вимагає від особистості певних якостей. Система освіти  має формувати професійний  універсалізм – здатність змінювати сфери і способи діяльності. І саме продуктивне навчання забезпечує засвоєння знань та умінь, володіючи якими молода людина знаходить підґрунтя для свого подальшого життя.
       «Продуктивне навчання як основа стратегії розвитку інноваційної особистості» – саме такою була тема семінару з елементами тренінгу, організованого методистом ліцею Поповою С.М., який відбувся 16 січня 2019 року. Епіграфом заходу було обрано слова Альберта Ейнштейна «Освіта – це не заучування фактів, а тренування мозку мислити…». Методист зауважила, що сьогодні учень повинен вийти із навчального закладу з певним результатом, до того ж ефективним. Він має вміти здобувати знання самостійно. Викладач, майстер виробничого навчання  має стати консультантом, який використовує свої здібності, для того щоб ініціювати, розвивати, супроводжувати й оцінювати індивідуальні  навчальні процеси та допомагати учневі самостійно формувати особисті способи навчання. Методи продуктивного навчання для педагогів нашого закладу не нові. Своїм досвідом поділились: викладач професійно-теоретичної підготовки Бігальський Б.А. «Метод продуктивного навчання як складова навчальних технологій»; викладач математики Федірчик Л.Я. «Впровадження технології продуктивного навчання на уроках математики»; майстер виробничого навчання Герасим’юк Г.А «Використання методів продуктивного навчання під час вступного, поточного та заключного інструктажів»; майстер виробничого навчання Доніка О.В. «Продуктивне навчання – невід’ємна складова уроку виробничого навчання».
          Методистом було запропоновано вправи: «Кольорові автомобілі» – сприяла невимушеній атмосфері, виконавши вправу «Портрет сучасного підлітка» учасники, працюючи в групах, охарактеризували сучасних підлітків, а написанням синквейну – узагальнили почуте. На завершення, виконавши вправу «Побажання», викладачі та майстри обмінялись листівками-календарями.



















Немає коментарів:

Дописати коментар