Вступаючи у доросле життя, молоді люди
стикаються з великою кількістю проблем. Зовсім непросто підростаючому поколінню
входити в нові життєві умови. Знання стають найважливішим знаряддям ХХІ
століття. Ситуація, що склалася на ринку праці, вимагає від особистості певних
якостей. Система освіти має формувати
професійний універсалізм – здатність
змінювати сфери і способи діяльності. І саме продуктивне навчання забезпечує
засвоєння знань та умінь, володіючи якими молода людина знаходить підґрунтя для
свого подальшого життя.
«Продуктивне навчання як основа
стратегії розвитку інноваційної особистості» – саме такою була тема семінару з
елементами тренінгу, організованого методистом ліцею Поповою С.М., який
відбувся 16 січня 2019 року. Епіграфом заходу було обрано слова Альберта
Ейнштейна «Освіта – це не заучування фактів, а тренування мозку мислити…». Методист
зауважила, що сьогодні учень повинен вийти із навчального закладу з певним
результатом, до того ж ефективним. Він має вміти здобувати знання самостійно. Викладач,
майстер виробничого навчання має стати консультантом,
який використовує свої здібності, для того щоб ініціювати, розвивати,
супроводжувати й оцінювати індивідуальні
навчальні процеси та допомагати учневі самостійно формувати особисті
способи навчання. Методи продуктивного навчання для педагогів нашого закладу не
нові. Своїм досвідом поділились: викладач професійно-теоретичної підготовки
Бігальський Б.А. «Метод продуктивного навчання як складова навчальних
технологій»; викладач математики Федірчик Л.Я. «Впровадження технології
продуктивного навчання на уроках математики»; майстер виробничого навчання
Герасим’юк Г.А «Використання методів продуктивного навчання під час вступного,
поточного та заключного інструктажів»; майстер виробничого навчання Доніка О.В.
«Продуктивне навчання – невід’ємна складова уроку виробничого навчання».
Методистом було запропоновано
вправи: «Кольорові автомобілі» – сприяла невимушеній атмосфері, виконавши
вправу «Портрет сучасного підлітка» учасники, працюючи в групах, охарактеризували
сучасних підлітків, а написанням синквейну – узагальнили почуте. На завершення,
виконавши вправу «Побажання», викладачі та майстри обмінялись листівками-календарями.
Немає коментарів:
Дописати коментар