четвер, 13 квітня 2017 р.

Засідання секції обласного методичного об'єднання

     13 квітня 2017 року на базі ліцею відбулось засідання секції обласного методичного об’єднання викладачів та майстрів виробничого навчання з підготовки кваліфікованих робітників з професій «Слюсар з ремонту автомобілів; водій автотранспортних засобів (категорії «В» і «С»)» професійно-технічних навчальних закладів області. Тема засідання – «Впровадження нових педагогічних і технологічних досягнень як засіб забезпечення якісної підготовки кваліфікованих робітників».
     Засідання відкрив методист НМЦ ПТО у Чернівецькій області Агатій І.І. З реаліями та перспективами розвитку нашого ліцею присутніх ознайомив в.о. директора Калетник Р.В. Доповідь Агатія І.І. «Підвищення ефективності уроків професійно-теоретичної, професійно-практичної підготовки шляхом використання бригадної форми праці та інноваційних технологій» спрямувала учасників до плідної роботи.
         В рамках засідання було проведено відкриті уроки, на яких присутні мали змогу побачити застосування інноваційних технологій, бригадної форми праці:
  •    з предмету «Правила дорожнього руху» на тему «Регулювання дорожнього руху за допомогою сигналів світлофора та регулювальника. Значення сигналів регулювальника для учасників дорожнього руху» – викладач ліцею Якубович І.О.;
  •       з предмету «Спеціальна технологія» на тему «Трансмісія автомобіля» – викладач ліцею Кавуля Т.Л.;
  •        з виробничого навчання водіння автомобіля – майтер в/н практичного водіння Каланча В.Г.
       Після ознайомлення з матеріально-технічною базою ліцею було проведено обговорення уроків. Присутні відмітили професіоналізм, майстерність, високу методичну підготовку  наших колег. Презентаціями роботи методичних комісій даного напрямку професійно-технічних навчальних закладів області завершилось засідання секції. Учасники привітали один одного з наступаючим Великоднем.
      Детальніше про засідання секції обласного методичного об'єднання на сайті НМЦ ПТО у Чернівецькій області














Немає коментарів:

Дописати коментар