19 листопада 2015 року в Чернівецькому
професійному машинобудівному ліцеї був проведений урок з української літератури
«Павло Загребельний». Роман «Диво». Викладач Борошенко Е.Я. на прикладі
відкритого заняття показала методику проведення інтерактивної лекції з
використанням проблемно-пошукового методу навчання.
Викладач познайомила учнів з історичною
прозою Павла Загребельного; з оригінальною композицією роману «Диво»; показала,
що письменник ставить у центрі історичний факт – будівництво Софії Київської, а
також, що найбільшим дивом у романі постають самі люди. Еріка Ярославівна
виховувала у дітей зацікавленість до історії нашого народу; формувала історичну
свідомість учнів засобами літератури.
На уроці були використані такі форми
роботи: «евристична бесіда», поетична хвиля, «мистецька скарбниця»,
інсценізація уривку з твору, «довідкове бюро», інтерактивна вправа «Уроки
історії», робота з текстом із застосуванням квест-технологій.
А також перед учнями були поставлені
проблемні запитання, наприклад: «Чи варто знищувати історичні пам’ятки?».
Отже, на уроці було доведено, що
національна та світова історія посідає одне з центральних місць у романі П.
Загребельного «Диво». З епіграфа уроку слова М. Карамзіна «Історія в деякому розумінні є священна книга
народів: головна, необхідна; свічадо їхнього буття і діяльності, скрижаль
одкровень і правил; заповіт предків нащадкам; доповнення, пояснення нинішнього
і взірець майбутнього» стало зрозуміло:
-
Хто створив шедеври на землі?
-
У чому сила таланту?
-
Чи підвладне мистецтво часові?
Немає коментарів:
Дописати коментар